ALGEMENE VOORWAARDEN Bailarfashion

ALGEMENE VOORWAARDEN

INHOUD

  • ARTIKEL 1 - Definities 1
  • ARTIKEL 2 - Identiteit van de ondernemer 2
  • ARTIKEL 3 - Toepasselijkheid 2
  • ARTIKEL 4 - Het aanbod 3
  • ARTIKEL 5 - De overeenkomst 4
  • ARTIKEL 6 - Herroepingsrecht 4
  • ARTIKEL 7 - Kosten in geval van herroeping 5
  • ARTIKEL 8 - Uitsluiting herroepingsrecht 5
  • ARTIKEL 9 - De prijs 5
  • ARTIKEL 10 - Conformiteit en Garantie 6
  • ARTIKEL 11 - Levering en uitvoering 6
  • ARTIKEL 12 - Duurtransacties 7
  • ARTIKEL 13 - Betaling 7
  • ARTIKEL 14 - Klachtenregeling 7


ARTIKEL 1 – Definities

In deze voorwaarden wordt verstaan onder:


-Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
-Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;
-Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
-Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen;
-Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
-Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
-Dag: kalenderdag;
-Duurtransactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;
-Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.


ARTIKEL 2 - Identiteit van de ondernemer

Bailar
Lanceerplaats 85
3402 ZS IJsselstein

Netherlands

Telefoonnummer:06-28381819 (bereikbaar op maandag en vrijdag tussen 09.00 en 18.00 uur.)

E-mailadres: info@bailarstyling.nl
Klantenservice: klantenservice@bailarstyling.nl
KvK nummer: 82746230

Btw-identificatienummer: NL003723111B45


ARTIKEL 3 – Toepasselijkheid

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.

Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze Algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.

Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.

Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, zijn het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.


ARTIKEL 4 - Het aanbod

1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.

2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.


3. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden.
Dit betreft in het bijzonder:
− de prijs inclusief belastingen;
− de eventuele kosten van aflevering;
− de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;
− het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;
− de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de overeenkomst;
− de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn voor het gestand doen van de prijs;
− de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het basistarief;
− indien de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, op welke wijze deze voor de consument te raadplegen is;
− de wijze waarop de consument voor het sluiten van de overeenkomst van door hem niet gewilde handelingen op de hoogte kan geraken, alsmede de wijze waarop hij deze kan herstellen voordat de overeenkomst tot stand komt;
− de eventuele talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden gesloten;
− de gedragscodes waaraan de ondernemer zich heeft onderworpen en de wijze waarop de consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen;
− de minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van een overeenkomst die strekt tot voortdurende of periodieke aflevering van producten of diensten.


ARTIKEL 5 - De overeenkomst

1. De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
2. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
3. Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
4. De ondernemer kan zich – binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
5. De ondernemer zal bij het product of dienst aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
a. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;
b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
c. de informatie over bestaande service na aankoop en garanties;
d. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de ondernemer deze gegevens al aan de consument heeft verstrekt vóór de uitvoering der overeenkomst;
e. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is.
6. Indien de ondernemer zich heeft verplicht tot het leveren van een reeks van producten of diensten is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.


ARTIKEL 6 – Herroepingsrecht

Bij levering van producten:
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 kalenderdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Bij levering van diensten:
3. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste 14 kalenderdagen, ingaande op de dag van het aangaan der overeenkomst.
4. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.


ARTIKEL 7 - Kosten in geval van herroeping

1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.


ARTIKEL 8 - Uitsluiting herroepingsrecht

1. Het herroepingsrecht kan door de ondernemer alleen worden uitgesloten indiende ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
a. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;


ARTIKEL 9 - De prijs

1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in BTW tarieven.
2. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
3. Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
a. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
b. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen tegen de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
4. De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
 

ARTIKEL 10 - Conformiteit en Garantie

1. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
2. Een door de ondernemer, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten en vorderingen die de consument ter zake van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen van de ondernemer jegens de ondernemer kan doen gelden op grond van de wet en/of de overeenkomst op afstand.
3. Bij gebreken vergoed de ondernemer het product indien deze zich voordoen binnen twee maanden na ontvangstdatum van dit product door de consument.
4. Indien een product beschadigd of defect is verzonden zullen wij de retour kosten voor rekening nemen* alléén t.w.v. van het product dat defect/beschadigd is. Indien de klant meerdere items wenst te retourneren en hierbij de kosten voor het retourneren hoger zijn, vergoeden wij nog steeds enkel het product dat beschadigd/defect is.(voor de retourkosten vergoeden wij een bedrag van NL > €4,99 en BE > €9.00)


ARTIKEL 11 - Levering en uitvoering

1. De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.
3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed, maar uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk één maand nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
4. In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.
5. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
6. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust tot het moment van bezorging aan de consument bij de ondernemer, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
7. Indien de consument een of meerdere pre-order producten bestelt, wordt de gehele bestelling verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn.


ARTIKEL 12 – Duurtransacties

1. De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
2. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan heeft een looptijd van maximaal twee jaar. Indien is overeengekomen dat bij stilzwijgen van de consument de overeenkomst op afstand zal worden verlengd, zal de overeenkomst worden voortgezet als een overeenkomst voor onbepaalde tijd en zal de opzegtermijn na voortzetting van de overeenkomst maximaal één maand bedragen.


ARTIKEL 13 – Betaling

Voor zover niet later is overeengekomen dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen veertien dagen na bezorging van het goed of in geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, binnen 14 dagen na afgifte van de deze overeenkomst betreffende bescheiden.
2. Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden nimmer een vooruitbetaling van meer dan 50% worden bedongen. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
3. De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.
4. In geval van wanbetaling van de consument heeft de ondernemer behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.

Klarna voert voor www.Bailarfashion.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Klarna. Met de Klarna app kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn Klarna kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. Klarna houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Klarna niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Klarna. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Klarna.


ARTIKEL 14 – Klachtenregeling

1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 14 dagen, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de goederen heeft ontvangen en de gebreken heeft geconstateerd.
3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.


VEELGESTELDE VRAGEN

ACCOUNT

Help! Ik ben mijn wachtwoord vergeten.


Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul je emailadres in waarmee je je hebt geregistreerd bij ons. In een ogenblik zul je jouw inloggegevens ontvangen in je inbox. Nu alleen nog je tijdelijke wachtwoord aanpassen naar jouw nieuwe wachtwoord.

Winkelen

Het item wat ik wilde hebben is niet meer op voorraad, wat nu?

Allereerst onze excuses hiervoor. Je kunt dan het volgende doen:


-Bij het desbetreffende product kun je onder de afbeelding inschrijven om op de hoogte te blijven van het product. Vul hier je e-mailadres in en de gewenste maat en wij houden je vervolgens op de hoogte van het product!
 
-Je kunt ons natuurlijk ook altijd mailen. Vaak is het voor ons ook een verrassing wanneer een item nog aangevuld wordt, maar soms hebben wij inzicht in de situatie wanneer en of het item überhaupt nog terug de webshop op komt.

 

Ik wil iets reserveren

Helaas is dit niet mogelijk. Wees er dus altijd zo snel mogelijk bij.

 

BETALEN

Zijn de prijzen inclusief BTW?

De prijzen die op onze webshop worden weergegeven zijn inclusief BTW.
 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij Bailar kun je 100% veilig afrekenen en het is ook mogelijk om veilig achteraf te betalen middels Klarna.
 

Kan ik ook met een kortingscode of een giftcard betalen?

Uiteraard! Voer tijdens het betalen jouw code in en het bedrag zal automatisch aangepast worden. Onze giftcards zijn 1 jaar geldig.
 

BEZORGEN

Wat zijn de levertijden?

Binnen 2-5 werkdagen heb jij jou favoriete item’s in huis, indien voorradig en met uitzondering daargelaten (hiervan stellen wij z.s.m per mail op de hoogte).


Wat zijn de bezorgkosten?

De standaardverzendkosten zijn € 4,99 voor bestellingen in Nederland. Voor Belgie geldt een tarief van €9,00. Bij bestellingen boven de € 50,- worden geen verzendkosten gerekend. 


HEB JE EEN KLACHT? NEEM CONTACT OP!

KLACHTENPROCEDURE

Ben je niet tevreden met je product of met onze dienstverlening en heb je een klacht? Neem dan contact met ons op. Dit mag telefonisch via het nummer 06-28381819 (bereikbaar op enkel maandag en vrijdag van 9:00 t/m 18:00) of stuur een e-mail naar info@bailarstyling.nl
 
Let op: ontvangt u uw artikel en merkt u op dat zich er een defect bevindt op het ontvangen artikel? Meld dit dan binnen 24 uur via info@bailarstyling.nl

Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht, inhoudelijk reageren en zoeken naar de beste oplossing. Wij versturen geen ontvangstbevestiging van de klacht, maar zullen binnen 14 dagen met jou contact opnemen.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?

Wij streven er naar dat iedereen tevreden is over zijn/haar bestelling. Mocht je toch een klacht hebben, willen wij er graag voor zorgen dat dit naar tevredenheid voor je wordt opgelost. Stuur je klacht per mail naar info@bailarstyling.nl en wij helpen je zo snel mogelijk verder. Vergeet hierbij niet om jouw ordernummer te vermelden.

 

Ik heb een verkeerd artikel/maat ontvangen, wat nu?

Wij streven er naar dat iedereen tevreden is over zijn/haar bestelling. Mocht je toch een klacht hebben, willen wij er graag voor zorgen dat dit naar tevredenheid voor je wordt opgelost. Stuur je klacht per mail naar info@bailarstyling.nl en wij helpen je zo snel mogelijk verder. Vergeet hierbij niet om jouw ordernummer te vermelden.


Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat nu?

Wanneer jouw bestelling niet compleet is afgeleverd, neem dan binnen (uiterlijk) 7 dagen contact op met onze klantenservice. Vergeet hierbij niet om jouw ordernummer te vermelden en welk item je niet hebt ontvangen. Ook ontvangen we graag foto's van de items welke je wel hebt ontvangen én vernemen we graag van jou of jij het pakket beschadigd hebt ontvangen. Indien dat het geval is ontvangen we ook graag een foto van de beschadigde verpakking waarop tevens het verzendlabel zichtbaar is. Vervolgens zullen wij dit verder onderzoeken en op zoek gaan naar een gepaste oplossing!

 

Ik heb mijn bestelling tot op heden nog niet ontvangen, wat nu?

Wat vervelend dat jij deze nog niet hebt mogen ontvangen! Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Wanneer wij jouw pakket hebben verzonden ontvang je van ons een mailtje met daarin jouw track and trace code waarmee jij je bestelling tot aan huis kunt volgen.

 

De track & trace geeft aan dat het pakket is afgeleverd, maar dat is niet het geval, wat nu?

Wat vervelend dat jij jouw pakketje nog niet hebt mogen ontvangen! Mocht je jouw pakketje niet zelf in ontvangst hebben genomen, willen wij je adviseren even navraag te doen bij je huisgenoten, buren en verder op in straat. Waarschijnlijk heeft iemand anders voor jou je pakketje in ontvangst genomen! Is dit niet het geval, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice zal dan direct onderzoeken waar jouw pakketje zich bevindt. Let op: er dient binnen 14 dagen (nadat de track & trace code aangeeft dat het pakketje is bezorgd) een onderzoek gestart te worden. Na deze tijd kan er helaas geen onderzoek meer worden gestart naar jouw pakketje. Het waarborgen van het correct ontvangen of niet ontvangen van het pakket zal hierbij ook de verantwoordelijkheid zijn van de klant. 

Share by: