We love to help

Het team van Bailar staat voor je klaar en helpt je met alle liefde!

Neem allereerst een kijkje bij onze veelgestelde vragen. Nagenoeg alle mogelijke vragen worden hier al beantwoord. 

Staat je vraag er niet tussen? Stuur een e-mail naar info@bailarstyling.nl of vul het contactformulier in, vermeld hierbij je ordernummer!


Onze klantenservice is ook telefonisch te bereiken via +31628381819.
Enkel op de maandag & vrijdag bereikbaar vanaf 9.00 - 18.00 uur. Ook hier vragen wij je het ordernummer bij de hand te houden.
m.u.v. feestdagen en overige verplichte vrije dagen.

U kunt contact opnemen door onderstaand formulier in te vullen.

Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder enkele veelgestelde vragen plus antwoorden, of stuur een e-mail naar Info@bailarstyling.nl

  • Wat zijn jullie openingstijden van de klantenservice?

    Onze klantenservice is  telefonisch te bereiken via +31628381819. Enkel op de maandag & vrijdag bereikbaar vanaf 9.00 - 18.00 uur.  Hier vragen wij je het ordernummer bij de hand te houden.

    m.u.v. feestdagen en overige verplichte vrije dagen. Ook kan je ons 24/7 bereiken via dit email adress: bestellingen@bailarfashion.nl of info@bailarfashion.nl 

  • Wat zijn de verzendkosten?

    De standaard verzendkosten zijn €4,99 voor bestellingen in Nederland. Voor Belgie geldt een tarief van €9,00. Bij bestellingen boven de €50,- worden geen verzendkosten gerekend. 


  • Wanneer ontvang ik een Track & Trace?

    Je ontvangt de Track & Trace code zodra jouw pakket is verwerkt.

  • Kan ik achteraf betalen?

    Ja, met Klarna kan je gebruik maken van achteraf betalen. Lees voor de voorwaarden de algemene voorwaarden op onze website.

  • Ik wil (een deel van de) bestelling terugsturen?

    Ga voor instructies voor retour sturen naar de Verzending en retourneren pagina. 


    Wanneer je bestelling bij ons logistiek partner is aangekomen wordt je retourzending binnen 7 werkdagen verwerkt. Na verwerking ontvang je een bevestiging van ons en zullen wij het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen aan je terugstorten via Mollie Payments. 

  • Wat is de levertijd?

    Binnen 2-5 werkdagen heb jij jou favoriete items in huis, indien voorradig en met uitzonderingen daargelaten (hiervan stellen wij je z.s.m. per mail op de hoogte).

  • Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?

    Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de door jou bestelde items met de aller-grootste zorg worden gecontroleerd voordat deze daadwerkelijk worden verzonden. Soms kan het helaas wel eens voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangt. Natuurlijk begrijpen wij dat dit heel erg vervelend is. Wij willen je vragen om in deze situatie binnen (uiterlijk) 7 dagen een mailtje te sturen naar bestellingen@bailarstyling.nl met daarbij jouw ordernummer en foto’s van de klacht. Graag ontvangen wij een foto van het item in z’n geheel en een foto waarop de klacht goed zichtbaar is. In het geval van een klacht bij schoenen ontvangen wij ook graag een foto van de zool. Wij zullen samen zoeken naar de juiste oplossing!

  • Ik ontvang een betalingsherinnering van klarna, maar heb een gedeelte retour gestuurd.

    Wanneer wij de door jou geretourneerde pakket hebben ontvangen, ontvang jij hiervan een automatische retourbevestiging per mail, vervolgens worden deze binnen 7 werkdagen verwerkt.

    Hierdoor kan het voorkomen dat Klarna hier nog niet van op de hoogte is en jou een herinnering stuurt om extra herinneringskosten te voorkomen. Wij willen je dan ook adviseren het openstaande bedrag van de items welke je hebt behouden alvast te voldoen. Dit kun je doen door de retour gestuurde items retour aan te melden in de Klarna App. Vervolgens zullen wij ervoor zorgen dat de geretourneerde items z.s.m. (max 7 werkdagen) na ontvangst worden gecrediteerd op jouw Klarna factuur.

Share by: