Het team van Bailar staat voor je klaar en helpt je met alle liefde!
Neem allereerst een kijkje bij onze veelgestelde vragen. Nagenoeg alle mogelijke vragen worden hier al beantwoord.
Staat je vraag er niet tussen? Stuur een e-mail naar info@bailarstyling.nl of vul het contactformulier in, vermeld hierbij je ordernummer!
Bekijk hieronder enkele veelgestelde vragen plus antwoorden, of stuur een e-mail naar Info@bailarstyling.nl
Onze klantenservice is telefonisch te bereiken via +31628381819. Enkel op de maandag & vrijdag bereikbaar vanaf 9.00 - 18.00 uur. Hier vragen wij je het ordernummer bij de hand te houden.
m.u.v. feestdagen en overige verplichte vrije dagen. Ook kan je ons 24/7 bereiken via dit email adress: bestellingen@bailarfashion.nl of info@bailarfashion.nl
De standaard verzendkosten zijn €4,99 voor bestellingen in Nederland. Voor Belgie geldt een tarief van €9,00. Bij bestellingen boven de €50,- worden geen verzendkosten gerekend.
Je ontvangt de Track & Trace code zodra jouw pakket is verwerkt.
Ja, met Klarna kan je gebruik maken van achteraf betalen. Lees voor de voorwaarden de algemene voorwaarden op onze website.
Ga voor instructies voor retour sturen naar de Verzending en retourneren pagina.
Wanneer je bestelling bij ons logistiek partner is aangekomen wordt je retourzending binnen 7 werkdagen verwerkt. Na verwerking ontvang je een bevestiging van ons en zullen wij het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen aan je terugstorten via Mollie Payments.
Binnen 2-5 werkdagen heb jij jou favoriete items in huis, indien voorradig en met uitzonderingen daargelaten (hiervan stellen wij je z.s.m. per mail op de hoogte).
Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de door jou bestelde items met de aller-grootste zorg worden gecontroleerd voordat deze daadwerkelijk worden verzonden. Soms kan het helaas wel eens voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangt. Natuurlijk begrijpen wij dat dit heel erg vervelend is. Wij willen je vragen om in deze situatie binnen (uiterlijk) 7 dagen een mailtje te sturen naar bestellingen@bailarstyling.nl met daarbij jouw ordernummer en foto’s van de klacht. Graag ontvangen wij een foto van het item in z’n geheel en een foto waarop de klacht goed zichtbaar is. In het geval van een klacht bij schoenen ontvangen wij ook graag een foto van de zool. Wij zullen samen zoeken naar de juiste oplossing!
Wanneer wij de door jou geretourneerde pakket hebben ontvangen, ontvang jij hiervan een automatische retourbevestiging per mail, vervolgens worden deze binnen 7 werkdagen verwerkt.
Hierdoor kan het voorkomen dat Klarna hier nog niet van op de hoogte is en jou een herinnering stuurt om extra herinneringskosten te voorkomen. Wij willen je dan ook adviseren het openstaande bedrag van de items welke je hebt behouden alvast te voldoen. Dit kun je doen door de retour gestuurde items retour aan te melden in de Klarna App. Vervolgens zullen wij ervoor zorgen dat de geretourneerde items z.s.m. (max 7 werkdagen) na ontvangst worden gecrediteerd op jouw Klarna factuur.
Binnen 2-5 werkdagen in huis. Gratis verzending in NL & BE vanaf €50,-
Elke aankoop is veilig dankzij onze uitstekende online veiligheidsnormen.
Je kunt je pakket retour sturen binnen 14 dagen d.m.v het retourformulier in te vullen die bijgevoegd zit in het pakket.
Alle rechten voorbehouden | by ASTIA