Verzending en retourneren

RUILEN EN RETOURNEREN

Hoe kan ik iets ruilen?


Je kunt je pakket retour sturen binnen 14 dagen d.m.v het retourformulier in te vullen die bijgevoegd zit in het pakket. Geef dan duidelijk aan wat je wilt ruilen.


Ik wil iets retourneren, wat nu?


Een retournering dient altijd te worden aangemeld binnen 14 dagen via het retourformulier. Artikelen kunnen binnen 14 dagen na de levering worden geretourneerd. Artikelen moeten in hun originele staat worden geretourneerd en mogen niet gewassen of gedragen zijn. Stel ons meteen op de hoogte wanneer een artikel beschadigd wordt geleverd. U krijgt dan het volledige aankoopbedrag van het artikel terug. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Wanneer je bestelling bij ons logistiek partner is aangekomen wordt je retourzending binnen 7 werkdagen verwerkt. Na verwerking ontvang je een bevestiging van ons en zullen wij het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen aan je terugstorten via Mollie Payments. 


Ik ontvang een betalingsherinnering van klarna, maar heb een gedeelte retour gestuurd.


Wanneer wij de door jou geretourneerde pakket hebben ontvangen, ontvang jij hiervan een automatische retourbevestiging per mail, vervolgens worden deze binnen 7 werkdagen verwerkt.

Hierdoor kan het voorkomen dat Klarna hier nog niet van op de hoogte is en jou een herinnering stuurt om extra herinneringskosten te voorkomen. Wij willen je dan ook adviseren het openstaande bedrag van de items welke je hebt behouden alvast te voldoen. Dit kun je doen door de retour gestuurde items retour aan te melden in de Klarna App. Vervolgens zullen wij ervoor zorgen dat de geretourneerde items z.s.m. (max 7 werkdagen) na ontvangst worden gecrediteerd op jouw Klarna factuur.


Ik heb een artikel cadeau gekregen. Kan ik het retourneren?


Artikelen die cadeau zijn gedaan, moeten zijn voorzien van de cadeaukwitantie om in aanmerking te komen voor een restitutie. De retournering wordt behandeld als elke andere retournering en u ontvangt een cadeaubon ter waarde van de huidige verkoopprijs van het artikel. Let op: cadeaus kunnen binnen 28 dagen na de aankoopdatum worden geretourneerd.


Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?

Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de door jou bsetelde items met de allergrootste zorg worden gecontroleerd voor deze daardwerkeijk worden verzonden. Soms kan het helaas weleens vookomen de dat je een beschadigd artikel ontvangt. Natuurlijk begripen wij dat dit heel erg vervelend is. Wij willen jou vragen om in deze situatie binnen (uiterlijk) 7 dagen een mailtje te sturen naar bestellingen@bailarstyling.nl met daarbij jou ordernummer en foto’s van de klacht. Graag ontvangen wij een foto van het item in zijn geheel en een foto waarbij de klacht goed zichtbaar is. In het geval van een klacht bij schoenen ontvangen wij ook graag een foto van de zool. Wij zullen samen zoeken naar de juiste oplossingen!


BESTELLEN BIJ Bailarfashion

BESTELLEN

Heb jij de leukste item’s kunnen vinden? Het artikel wordt nu voor je bewaard in het winkelmandje. Let wel op: als het artikelen in het winkelmandje ligt wil dit niet zeggen dat ze gereserveerd zijn. Ben je nog niet klaar met shoppen? Klik dan op “verder winkelen”. Je kunt ten alle tijden terug naar je winkelmandje door rechts bovenin het scherm op de shoppingbag te klikken.

Heb je alles gevonden wat je zocht? Klik dan op: “doorgaan naar afrekenen” om je bestellingen te betalen en af te ronden. Zodra je op de afrekenpagina komt hebben we een paar gegevens van je nodig om je bestelling af te kunnen ronden.


FACTUURADRES


Hier vul je de adresgegevens in van het adres waar je de factuur wilt ontvangen. Wil je het pakketje op een ander adres ontvangen dan je factuur? Dan vink je het vakje “verzendadres is gelijk aan factuuradres" uit. Je kunt nu de gegevens van het verzendadres invullen.

Laat het vakje gegevens bewaren en account aanmaken aangevinkt staan. Op die manier hoef je de volgende keer niet nog eens alle gegevens in te vullen.

Wil je als eerste op de hoogte zijn van onze nieuwste collecties en acties? Vink dan het hokje “aanmelden voor onze nieuwsbrief aan”.


BETALING


Beschik je over een kortingscode? Dan voer je deze hier in. Kies daarna de gewenste betaalmethode. Je kunt bij ons betalen met: iDeal  of via Klarna. Betaal je via iDeal? Selecteer dan de bank die je hebt. Zodra je de bestelling afrond wordt je automatisch doorverwezen naar een veilige betaalomgeving.

 

INFORMATIE OVER DE VERZENDING

VERZENDEN


Bailar probeert je pakket zo snel mogelijk bij je te verzenden binnen 2-5 werkdagen.


VERZENDKOSTEN


De verzendkosten voor Nederland zijn € 4,99 en voor België € 9,00. De verzendkosten worden berekend zodra je jouw land selecteert. Bestel je boven de € 50,-? Dan versturen wij het pakket (Nederland en België) gratis naar je op.


BEVESTIGING


Zodra we je pakket hebben verzonden krijg je van ons een verzendbevestiging via de mail. Hierin kun je je trackingnummer vinden. Als je op deze code klikt kun je het pakketje volgen.


VERVOERDER


De pakketjes worden verstuurd door Post.NL. Ben je de eerste keer niet thuis? Dan probeert Post.NL het pakket bij je buren af te geven of ze leveren het af bij een Post.NL punt, daar waar je deze kan afhalen. Wil je meer weten over de bezorging van je pakketje? Kijk dan op www.post.nl. Gaat er iets mis met de verzending? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

 

WE LOVE TO HELP!

CONTACT US


06-28381819 Maandag & Vrijdag 09.00 - 18.00

info@bailarstyling.nl
We reageren gemiddeld binnen één werkdag
 

CONTACTGEGEVENS

Bedrijfsnaam: Bailar
KvK nummer: 82746230
BTW nummer NL: NL003723111B45

Adres:
Lanceerplaats 85
3402 ZS IJsselstein


Share by: